Monday, September 15, 2008

when u say nothing at all

time aku balik kerja tadi ade la sekumpulan budak2 laki menunggang basikal, agak-agak aku mungkin dalam lingkungan darjah 3 ke darjah enam..tiba2 salah seorang tu terjatuh dari basikal, aku rase mungkin luka2 sikit je kot..yg aku terkilan berhadapan dengan kejadian itu ade la satu gerai org jual murtabak, aku rase bukan tokei jual murtabak tu mungkin rakan2 dia duk gelakkan budak yg terjatuh dari basikal tu..aku nak tgk muke sape tapi segan ramai budak2 laki dkt situ..kslu dpt tgk, buat la kalu berkenan kat adik atau sedare mare aku, awal2 lagi aku suh mak ayah aku reject...
ape yg aku terkilan gelakkan dia tu..bukan nak tlg..buat la kalu motor atau kereta lalu tak sempat brek lagi teruk budak tu..moral of the story sepatutnya bulan puase ni buat amalan tapi mengurangkan pahle lagi...

today hari ke 15 umat islam berpuase tapi tidak aku...dan di bulan puase kali ni aku nak byk2 berdoa agar kesemua doa aku akan termakbul...aminnnnnnn

No comments: