Sunday, August 31, 2008

I'm feel bored

1. aku tak yakin pada diri sendiri
2. alpa
3. muka aku itam legam sbb training kawad merdeka
4. aku nyampah dgn dak2 laki satu training ngn aku, sikit2 melatah mencarut kuat2, tak sebut pulak a-- dia...bodo sungguh la, ni mesti rmai yg sangkut masa ambek sijil pelajaran malaysia sbb tu perangai huduh...aku tak tau la fakta aku ni betul ke tak, tapi ade 15 belas student laki dari salah satu IPTA join gak training ni tapi tak de la diaorg mencarut, sopan je
5. org yg ku nanti tak masuk la pulak kawad taun ni

ni pesanan berguna dari member aku:

liana: tapi aku rase dia ade pendam cite bkn2 tapi dia malu ngn aku
liana: yg tau pun cla
amy hassan: tp aku risau gak.. yelah even ko blum dpt jodoh.. ko jgn bodohkan diri ngan org yg ambik kesempatan
amy hassan: mmg cla je yg tau

No comments: